Planering för mina lediga dagar.

Lördag - Chill på dagen, Kanske träning i Nolhaga, det är valfritt, alla årskurser typ, fest på kvällen i Göteborg.
Söndag - Stan med Peggy.
Måndag - Inget planerat än, boka mig?
Tisdag - Shoppinh i Göteborg med mamma, längtar :)
Onsdag - Träffa bästa Linnver maybe?  Eller på torsdag.
Torsdag - Samma som onsdag, om de inte blir då xd
Fredag -  Drar till Skövde idag med girlsen och spelar Skadevi cup. Grymmt!
Lördag -  Skadevi cup.
Söndag -  Skadevi cup +  plugga direkt när jag kommer hem.

 

Ska klämma in handbollen i detta också.
Så vill jag faktiskt träffa Ebba och Sofia, och massa mer, men dom jag har snackat med. :)
Smsa/ring om du vill träffas någon dag, eller bara vill snacka.

// frida magnusson



Glasögonen är fajjna :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Får försöka klämma in en dag i ditt tjata schema,

måste träffas snart, saknar dig<3

2009-10-24 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0