SKOLA MED MIN BITCH :D

Tjaaa :D
Skola idag då. Mötte Sofia och vi gick upp till SO:n. Älskar den tjejen alltså (y'
Flumm på lektionen för vi hade vikarie, började med något nytt ämne och ärligt talat har jag inte en blekaste aning om vad de handlade om xd gjorde absolut ingeting, mer än att skriva helt störda saker med en helt störd människa xd bimbon älskar bitchen :o
Sen gick vi till bibblan och hade flumm där med xd Tim är äcklig och Erik är fnissig xd
Läste veckorevyn där med Sofia, läste om hunkiga snickare med bara överkroppar :D haha vi gillar´t :D
Tillbaka och hade NO. Hatar verkligen NO de kan fucka upp sig :o
Mat sedan och jag lyckas halka och rammla av stolen xd
Gick till idrotten och ramlar och drar med mig Sofia ner på golvet i idrotthallen (y' Jag tycker jag är smidig. Bara så alla vet är Pontus erfaren om mens :O HHAHAHA omg Pontus xd
Orienterade med Sofia och vår klackskor idag igen. HAHHAHHA Christer litar inte på mig och Sofia så han gav oss den lättaste kartan av alla och ba " ni behöver bara hitta två kontroller av fem " okej tänkte vi liksom xd kom tillbaka ganska snabbt igen med båda kontrollerna hittade (y' Vi ägde han där Sofia :D
Påväg tillbaka till skolan går min väska sönder i axelbandet (y' men mamma kör precis förbi mig och Sofia så jag slängde in väskan i hennes bil :D Engelska prov sedan, gick faktiskt ganska bra, hahah ska fan inte fått ett IG i Engelska också xd
Åkte hem med Linnea och hennes mamma.
Hem och åt och satte mig vid datan, där jag har förblivit.
Sla snart ut och jogga med Linnea :D
Vi hörs, smek er själva suckers :D

// F-FRRIIDDAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0