SKOLA + PANIKÅNGEST

Heejsan världen.
Skolan idag va riktigt rolig. Flumm med psyko Sofia är fina grejer de.
Började med EA, fick göra något konstigt papper till någon frågetävling, hahah jag äger, eller inte!
NO sen och jag och Sofia flippa ur, helt jävla vrickat vare. "Där har vi ju kaninöronen"Hahaha bara Sofia och Erik som fattar xd. Fick tillbaka våra biologiprov om matsmälltning och de står tydligt stämplatt IG BARN i min panna! Hahah hemuppgift på mig alltså, DÖDA BIOLOGI! Spanska sen, Berit hatar mig och jag hatar Spanska, så enkelt är de bara. Lunch sen. Gick och åt med tjejerna. Sedan gick jag och Linnea in till stan och kollade på skor. Hittade massa snygga skor, dock förjävla dyra! Tillbaka till skolan och gick till idrotten. Orientering med högklackat är bra! Jag orienterade med Sofia men vi sög verkligen, så kom ju Tim och Conrad, räddarna i nöden, så vi henkade på dom för dom hade samma karta som oss. Fan Tim ledde oss upp bland bergen och ner till något stup, där han och Conrad tog sig ner, vilket jag och Sofia som tur va inte gjorde, haha fick en omväg. Men jag fattar inte va en idrottslärare tänker när han sätter ut en kontroll mitt i ett "stup" bakom ett stort jävla träd? hahaha.

Gick till tåget tillsammans med älskling Sofia sedan, vi är störda på riktigt. Men Erik raggar på tåget! HAHHAHAH xd. Åkte hem och åt lite mat och satte mig vid data. Skulle egentligen tränat med har Engelska prov imon och vill inte ha ett till IG så jag hoppade träningen idag och gick först ut och joggade med Linnea borta i slingan och sen hade vi styrka, sen åkte jag hem igen och plugga som fan. Vill inte att mamma får ett till pms utbrott på mig xd

 

Men när jag kom hem, så rasade allt totalt! Jag är så sjukt stressad. Ångesten steg, magen knep och allt snurrade. Gick och duschade och hoppades att de skulle bli bättre, vilket det inte blev. Bröt ihop totalt, ramlade ihop på golvet i mitt rum och skakade i hela kroppen och bara grät. Pappa kom in och lyfte upp mig i sängen och gjorde någon metal avslappning med mig. Låg en timma innan jag blev avslappnad och somnade. Jag hinner aldrig ta de lugnt, jag sover nästan ingenting, äter dåligt, flänger runt över allt och hinner aldrig bara vara. Just nu känner jag mig matt, och hungerig, inte ätit sedan klockan 14.00 så funderar på att äta något. Mår nog bättre av de. Ett glas nypon soppa blir de iallafall.

 

TACK SOFIA JOHANSSON FÖR ATT DU FINNS DITT STÖRDA PSYKO BARN, ÄLSKAR MIN FLUGA!<3


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Frida nu blir jag fan orloig!

Ta det lite lugnt ibland, för nu vet du ju vad som händer annars, det är inte bra <3

2009-10-06 @ 21:14:04
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Psyko Sofia ;D<3

Frida, fan denna dagen har vart så otroligt rolig!

jag mår alltid så jävla bra när jag är tillsammans med dig :D man kan verkligen inget annat än att vara lycklig!

Men tillbaks till dagen, Erik med kaninöronen och fjortis sträcken blev bäst, så är det!

sedan mitt skratt är nog det fulaste jag hört på länge, Conrad och Tim är var väldigt snälla och lät oss henka dom och gud så söta Erik och tjejerna var på tåget alltså, aldrig sett något sötare!

Killen på bussen fick något att skratta åt va? när jag sprang efter bussen, men han är ganska van ska jag säga dig Frida, han har sett mig så galen förut!

Vi firar 1 års dag på lördag, tänkte att du kanske ville henka oss genom att ta massa söta kort? :D<3

älskar dig min älsklingsfluga, det luktar wannabe runt oss psyk barn <3

2009-10-06 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0