STÖRD ONSDAG! XD

Tjennha allihopa.

Skolan idag har varit väldigt rolig faktiskt!
Började med SO tror jag? xd minns inte riktigt. Jobbade med, hmm, något? xd
Men Nina är ju ändå inte där och Krister är Pj så han fattar inget :O
Svenska, skrev boken om mig. Fick tillbaka våra bokrapporter också. Fick VG, sådär nöjd.
NO sen och Tim och Linnea gick till "tandläkarn"? HAHAHA förlåt Linnea xd
Efter No:n hade vi rast och jag och syrran gick till Violas och fikade.
Och gissa vem vi ser där, hahahaha joo Krister, och gissa vad han gör, DRICKER ÖL hahahah på jobbet, jo de är bra (y'
Gick till idrotten. Roligaste orienteringen jag någonsin har gjort!
Va med Linnea och vi orienterade i Nolhaga parken inne hos alla hjortar :S
Först klättrar vi upp i någon jävla stup med våra klackskor. Vi trodde serri vi skulle dö. Först hittar vi inte kontrollen vi letade efter, men när vi skulle hitta en väg ner från de livsfarliga berget vi hade tagit oss upp på så ser jag kontrollen, och jag skrek som ett litet barn xd HHHAHAHA omg xd Frida kan inte ta sig ner från berget och Linnea bara skrattar xd När jag väl kom ner snubblar jag på Linnea så vi båda rammlar i en geggklump xd
När vi ska leta efter den andra kontrollen så går vi upp bland massa sten o h skit i nån backe.
Då inser jag varför Linnea är min bästa vän, jo för vi har så sjukt kul ihop!
Jag vänder mig om och ser Linnea med en stor jävla gren hon har satt i pannan så skriker hon "JAG ÄR EN HJJJJJJOOOOOOORTTTT"!
HAHAHHAHAHAHAHHAHA serri jag kissade nästan på mig, ramlade ihop på en sten och vek mig av skratt! Vilket Linnea också gör xd
Vi går upp en bit och stannar vid ett träd och bara njuter av de härliga höstvädret.
Linnea blev väl antagligen slemmig i halsen eller något och harcklar upp värsta losskad, men gissa vad hon gör, hon spottar minsann inte ut den, utan står kvar med de äckliga slemmet i munnen. HHAHAHAH hon hade tänk spotta ut de när de började blåsa så jag skulle få de i ansiktet, men fan hon fick sitt straff, hon börjar skratta och spottar upp losskan över hennes egna ansikte xd HAHHAHAHAHA då bröt ju jag ihop. Råkade rulla ner för backen och trodde jag skulle dö xd Vi ligger och bara as garvas jätte länge!
Kan ju säga att vi va lite smått rädda hela tiden vi va där inne att hjortarna skulle komma.
När vi kommer upp på benen igen springer de fram en hare framför oss och jag trodde de va en hjort så jag skriker som en galning och Linnea gör desamma xd
Men då börjar ju jag med mina vanliga tråkiga och dumma kommentarer xd
" Titta Linnea en hare, hare bra hare " hahaha omg xd
Linnea dör ju typ.
Efter en stund av skratt vänder vi oss om och ser ALLA hjortar som börjar springa mot oss.
Såhär lät de typ;

LINNEA - FRIDA PÅ RIKTIGT NU, ALLA HJORTAR SPRINGER IMOT OSS!
FRIDA -  NEJ DU SKOJAR?
LINNEA - VÄND DIG OM OCH KOLLA SJÄLV DÅ?
Jag ser alla hjortar precis som Linnea sa xd
BÅDA -  AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH SSSSSSPPPPPPPPRINNNNGGGGG!
LINNEA - VI MÅSTE RINGA NÅGON!
FRIDA -  BEHÖVER DU HJÄLP? RING POLIA!
Hahah och de va väl dumt sagt för vi rammlar ju ihop av skratt/trötthet och håller på att dö!
Reser oss upp och fortsätter springa
LINNEA - ÄRLIGT VI MÅSTE RINGA NÅGON
FRIDA - OKEJ JAG RINGER MAMMA ( bra tänkt då xd )
LINNEA -  JA BRA, DÅ RINGER JAG RIA XD
FRIDA - MMMMMMMMMMAAAAAAMMMMMMAAAAAA JAG ÄR JAGAD AV HJORTAR
MAMMA -  SLUTA SKRIK VAD SÄGER DU?
FRIDA - JAG ÄR JAGAD AV HJORTAR
MAMMA - VA HAR DU GJORT SA DU?
FRIDA - JAG ÄR JAGAD AV HJORTAR!
MAMMA-  AHA DE VA VÄL DUMT? XD
FRIDA - MAMMA SLUTA VA SKA JAG GÖRA, JAG DÖR.
MAMMA - SKYLL DIG SJÄLV
FRIDA- JAJA GJORT ÄR HJORT OCH EN HJORT HAR GJORT DE.
Hahahah då ser jag Linnea bryta ihop xd

Vi springer som två galningar genom hela hjortgården med paniken som stiger xd
Hahaha efter alla om och men och en vimsig Linnea som springer fel hela tiden kom vi ut därifrån levande :D
hahah, tillbaka till skolan och hade Engelska.
Fick tillbaka proven, hon hade inte betygsatt dom än, får se betyget nästa vecka, men resultatet va sådär. Mycket slarvfel.
Gick till tåget som va jätte försenat, när de väl kom och vi va i Norsesund så åker bussarna!
Hahah Frida får damp xd Skriker och gapar på Linnea xd hahaha inte hennes fel egentligen xd
Alexander retar mig också, de känns bra (y'
Vi började gå mot Ingared men mamma kommer och hämtar oss.
Hem och började plugga massor, fick ju ig på mitt NO prov så jag fick hemuppgift att göra och lämna in på fredag, klarar jag inte de då får jag gå på omprov. Johan och google hjälpte mig (y) Tack :D
Nu är jag äntligen klar med detta långa inlägget :O
Hahah jag förstår ju om ni inte orkat läsa, men om ni nu har läst igenom hela texten kan ni ju faktiskt kommentera och ge mig ett leende på läpparna också :D
Kram:D

/F-FRRIIDDAA

 



Hon är min bästa vän och vi är snygga :D<3


Kommentarer
Postat av: Tobias

låter som en mycket rolig dag :P(L)

2009-10-14 @ 20:43:08
Postat av: Fridaa :D

Svar på Tobias kommentar:

De kan du ge dig fan på att de va xd<3

2009-10-14 @ 20:48:07
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Jag kan verkligen inte sluta skratta åt dagen, så jävla cp var den x'd!!!!!

Men du vet vi är ju inte så speciellt smarta heller, för hjortarna var ju fan mer rädda för oss en va vi var för dom såp som vi skrek!! XDXDXDXD

Haha älskar dej bäääääästa vän! :D<3

Ett minne jag ALDRIG kommer glömma xD<3

2009-10-14 @ 20:48:09
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Fridaa :D

Dvar på linnehaaa@bdb kommentar:

hahaha ja men vi är så jävla dumma xd

men de va roligt, älskar dig bästavän :D<3

2009-10-14 @ 20:49:53
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0