Tagga shopping.

Godmorgon!
Skulle egentligen vart påväg till tåget nu, men Linneas föräldrar blev sena så vi får ta tåget om en timma istället.
Idag ska vi bara ha en chill bästis dag. Åka till lite olika ställen i Göteborg och titta.

Imon ska jag upp tidigt och med tåget ner till Partille och sedan ta bussen till Utby.
Ska vara barnvakt för mina små kusiner. Skulle egentligen träffat Ebba, men jag glömde av att jag skulle vara barnvakt. Brukar tjäna sisådär 300-500 för några timmar, helt okej faktiskt, får se hur det blir imon.
Men dom är snälla mina kusiner så det är lugnt, men Frida gillar inte när hon måste torka dom när dom har bajsat :S HAHAHHAHAHAH men det ingår, tyvärr xd

Aja bloggar mer ikväll osv.

// frida magnusson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0