TISDAAAAG

Någon slarvar med bloggandet?, de är jag :D
Men jag orkar ju typ inte, har inte så mycket att skriva om.
Kan väl skriva att allt är bra med mig och lite sådär smått lycklig är man ändå :D
Skola idag, gick riktigt fort. Helt okej lektioner.
Eget arbete, som halva klassen bara satt i korridoren och snackade.
Livskunskap med Mia och alla tjejer. Bara så alla vet så sjunger Sebastian finast och Alexander dansar bäst :D
Spanska sen. Väldigt chill, satt bara och smsa och tittade på något på datan?
Lunch och håltimma. Gick till stan med Ria och Linnea :D Hittade massa fina saker. Ria köpte ett par snygga jeans leggings som hon va riktigt fin i :D
Tillbaka till skolan och hade idrott. Orienterade med Ria och Sofia. För jävla kallt! Men de va faktiskt helt okej för att vara orientering :D
Åkte hem sen och vilade, eller rättare sagt, somnade :D
Sen åkte vi och hämtade Caspers kompisar lite här och var och körde dom till handbolls träningen.
Jag och mamma gick och tittade i Storken. Fick köpt mig ett par snygga skor och en foundation.
Åkte bort till Alströmmer sen, men fick inte träna, min hals vill inte sammarbeta med mig förstår ni :(
Men snart ska jag se på Andra Avenyn och sen lägger jag mig nog och läser.
Smsa gärna :D
Natti på er :)

//F-FRRIIDDAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0