Tjena alla flummhuven :O

Sebastian är lite smått sådär körd osv.
Men hur mycket bryr vi oss? :O nej precis, inget alls!

enfjortisnercuttadavemoinkladdadavtandkräm

i våran värld, vill alla leva, men sorry babes, bara öppen för frajda och sebbut :O

F ' säger:

du har magrutor va?

HAHAHAHAH TACK

SebbeBus säger:

klart jag har det har du det?

F ' säger:

ja vafan 8

SebbeBus säger:

haj jag har 11

nahjs

F ' säger:

jag har femtiotolv

SebbeBus säger:

xD

meh det går inte

F ' säger:

allting går i min värld vill du vara med?

SebbeBus säger:

ja det e klart jag vill vad ska vi börja med?

F ' säger:

vi ska börja med att göra egna maränger formade som playboy kaniner

SebbeBus säger:

ja fan vah coolt det har jag alltid velat göra kan vi inte vara playboy katter som äter upp playboy kaninerna då?

F ' säger:

joo de kan vi de va en riktigt bra ide

SebbeBus säger:

aah aalt går ju lixom

F ' säger:

precis, men då måste du ha string bikini och kanin öron? HAHHA

SebbeBus säger:

aah men vadådå? det har jag ju jämt

F ' säger:

HAHHAHAHAxd

SebbeBus säger:

vadå hahaha? det e ju sant

det har du oxå

F ' säger:

jag har alltid de

SebbeBus säger:

bra då e vi ju 2

F ' säger:

jag vet vi mot playboiiii you know

SebbeBus säger:

aah lätt att vi ärr

F ' säger:

raauuuwr

SebbeBus säger:

det va ju det jag skulle säga

grrrr


VI ÄR FULLT NORMALA 24/7


Kommentarer
Postat av: sebastian

vi är helt normala som alla vet:) å våran lilla värld äger alla för man kan göra allt:) vi är ju inte bra.. vi är bara bäst:D och gillar att vara seriösa och ha kul som idag:) pusshajs:D

2009-10-25 @ 01:06:17
Postat av: Fridaa :D

Svar på Sebastians kommentar : Precis vi äger världen med våran fjortisnercuttadavemoankladdadavtandkräm värld :D

2009-10-25 @ 09:38:02
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0