Tjenhha Lördag kväll :D

Hej allihopa :D
Dagen har varit rätt rolig. Spänderat dagen med festis Linnea :D
Vaknade ganska tidigt av att Casper höll på att greja i mitt rum, han skulle tydligen ta min data och gå ner med den, men då fick ju jag mig ett spel och flög upp ur sängen och slänge ut honom (y) jag är ganska snäll stora syster (a'
Iallafall, åt frukost och tog värsta härliga duschen :D
Skulle egentligen träffat Tobias idag, men de blev ändrade planer. Va med Linnea istället. Ärligt talat, vi har inte gjort typ något alls, men ändå haft väldigt roligt :D ahhaha vi kan ju underhålla oss med en webbkamera och geek glasögon (y) Lite roligt också när man visar sig i camen och ramlar av stolen xd HAHHAHAHAHAHAHAH!
Linnea visste inte vem Krillebooi va :O haha så vi sökte på han på youtube, trodde fan vi skulle dö av skratt! "tt chacha " HAHHAHAHAH fjortis.
Åt god middag, Linnea åt hos mig och någraa gäster som också va här :D
Satt vid datan och skrattade åt galenskaparna, så jävla dåligt så de blir roligt xd
Imon taggar jag och F-95 match mot Skövde :D Tror vi möter Skövde iallafall xd men dom tar vi ;D Ungdoms SM snart också och Frida är taggad som fan :
Måste bara säga att Linnea taggar gudstjänst klockan 11 imon bitti så gå till Hemsjö kyrka och håll henne sällskap, för de tänker INTE jag göra :D HAHHAHAHA
Bloggar imon.

Tt Chacha krillebooi xD

//F-FRRIIDDAA


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Haha fan va kul vi hade! xD

måste göras om snart :D

haha kom folket och gör mig sällskap va fan! xD

ily<3

2009-10-04 @ 00:12:05
Postat av: Tobias

Ville gärna va med dig! <3

2009-10-04 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0