Tjennha babes :*

Idag har jag varit i Göteborg med mamma.
Köpt lite saker. Jeans, t-shirt, linne, armand, hårband, vantar och örhängen. Tror det var allt?
Ganska nöjd faktiskt :D
Har även tränat handboll, om man nu kan kalla det träning. Sjukt oseriöst, lite smått kaos? xd Men jag hade iallfall roligt :D Bara för att jag är snyggast när jag snubblar, xd
Jag är sjukt trött nu faktiskt, ska nog lägga mig snart med lite härlig musik och läsa twilight :D

Imon har jag inget riktigt planerat, har pratat med lite folk om att träffas, men inget bestämmt. Men vi får se vad som händer. Sjukt sugen på en bra film och lite mys osv.

Om ni behöver nå mig, så har jag mobilen på  mig 24/7!

// frida magnusson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0