Frida Caroline Magnusson (LL'

Älskling, det har nu gått snart 15 år med dig, jag har levt snart 15 hela år med dig.
och dom åren har vart så bra det bara gå att vara. helt jävla underbara , <3
gumman mer ska det blir, båda har haft det riktigt svårt under året 2009.
med kärleken,familjen,vännerna.. inga roliga saker alls, spec inte med killar.
snart ses vi igen , vi ses när vi båda ska på bästa håkan hellström!
jag vet mycket väl om att du inte alls är hans största idol, men du gör det för min skull bby.
kusiner är vi trots allt, och det kan INGEN ändra på inte ens våra föräldrar x)
haha OMG vi har fan så jävla många sjuka minnen det bara går att ha, ngra kommer här.

När vi var små var vi jämt och ständigt när jag hade tid att komma till gbg hos farmor och farfar.
vi var så dumma och klantiga jämt så vi kissa på oss, inge vidare alls....men vi tkte de va kul! (y



1. Vi var så dumma så vi sprang runt i deras lilla lägenhet och då sprang du iväg så skulle jag jaga dig.
då hade farmor ställt upp skåps dörren för att hon skulle göra äggröra till oss som vi älskar så mycket!
så sprang jag rakt in i skåpsdörren och du garva så mycket och farmor med,jag med.
och en sak jag trodde aldrig jag skulle klara av att göra, fick farfar skratta för första gången i vårat liv!
vi satt på golvet och skratta, så farmor och farfar blev lätt irriterade eftersom dom såg 2 stora blöta fläckar på golvet och dom sa ; Frida och Julia GÅ IN PÅ TOALETTEN OCH TVÄTTA AV ER NU!
hahahah OMG, jag fick låna farmors stora tant trosor lånade dom ganska länge minns ja, tror jag har dom någonstans här hemma, pappa fick skjutsa hem oss till dig, sen åkte vi hem till oss.

2. När vi bada i fontänen i göteborg och pappa fick syns på poliserna så vi fick skynd oss där ifrån han fick damp på oss. haha OMG! jag orkar inte skriva flera minnen, för vi har sjukt många, så det går inte skriva allt.

vi har upplevt så jävla mycket tillsammans, vi har mist våran käraste och bäste vän, Min farmor som var din mormor :'( Hon finns i våra tankar och även i våra minnen, <3

Gumman , vi ska kämpa ut ur det svåra tillsammans! (LL

Älskar dig, NU DÅ FÖRALLTID! / J-JUULIIAA

kolla även min blogg ; www.julligullan.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0