Hahhahahah detta blir roligt.

Okej jag har fett med trök så tänkte lägga om lite "klumpiga" saker jag har lyckats med på sista tiden.
Omg håll i er, nu kommer de!

1. Hahha igår skulle jag söka på morfars hemnummer på eniro, och där man skriver in namnet på personen, skriver jag fan in "Morfar" och försöker söka! HAHAHHA hur jävla dum för man lov att bli!?

2. När jag kom hem från handbollen för någon vecka sen, så stog bagageluckan på bilen öppen, och de va mörkt ute så jag såg inte de, så när jag ska ta min handbollsväska springer jag rakt in i luckan och smäller i hela pannan (y) hahah snyggt jobbat Frida!

3. Omg när jag och Linnea va på hemmakväll och hade betalat våran ben och jerry glass, så ska vi gå ifrån kassan, så går Linnea rakt in i en hylla med godis, som välter och allt godis åker ut på golvet! Hahhaa och jag skratta så jag höll på att kissa på mig, så jävla dålig kompis va jag också och sprang därifrån, men jag fick mitt straff, sprang rakt in i en glasdörr! HAHHAHA rätt åt mig!

4. I skolan när jag och Linnea V kom ut från toaletten sitter de massa nior utanför där, och vi börjar gå snabbare, men vafan händer? Jo jag snubblar över sopptunnan! HAHAH fy fan de va skämmigt!

Hahhaha aah jag kommer inte på något mer just nu, alldeles för mycket att skriva om.
Hoppas de va någon som fick sig ett gott skratt (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0