Heeejj!

Värsta bra dagen idag!
Har varit på kanon humör hela dagen. Dom som träffade mig i skolan fattar nog ;o
Började med Hemkunskap. Träffade Frida och hennes kompisar innan för dom skulle också ha HK på GA så vi va ju lite fjantiga under våra lektioner Frida!
Hahahah Frida knackar på rutan och ber mig gå ut i korridoren. Hahaha då säger hon bara " Hur sätter man på fläckten?" hahaha omg blondie tänkte jag, men de fanns fan ingen knapp. Hahahah! Sen går vi ut igen när resten av min klass hade varit där.
Frida - Omg vilken snygg kille de kom in här! han hade rutig tröja, brunt hår och värsta lång, skit snygg!
Jag - HAHHAHAHA du menar Erik? Han går i min klass! ÄGD Frida :*

På Hkn bakade vi hönökaka. Va med Hanna och vi va bäst på´t (y) super goda :D
Sen gick vi till svenskan. Jobbade med "boken om mig". Skulle skriva om sitt namn. Fan de va du jag spårade ur för resten av dagen (y)
Hahahhaha. Man skulle skriva en posetiv grej om sig själv för varje bokstav man hade i sitt namn, men jag och Linnea ville vända på de för att de skulle bli roligare, fan ironi alltså.
Såhär såg våra ut!

Fullifan
Rasistisk
Inte speciellt snäll
Dum blondin
Avtändande

Hahaha men Linneas är ändå bäst!

Löljigt ful
Idiotisk
Naturligt dum
Nödig
Egoistisk
Alkolist

Hahaha löjligt ful (y)

Haha efter svenskan gick vi ner till maten. Fan va jag skämmde ut mig ändå xD Satt fan bara och AS garvade, kunde inte värken äta eller dricka något (y)
ALLA stirrade på mig och tyckte nog jag va allmänt dum i huvudet! Hahaha usch, fick gå därifrån (y)

Mentorstid efter lunchen. Va tvungen att berätta att jag va flumm annars hade jag blivit utkörd.
Hahah men Lisbeth gör de fan inte bättre.
Så säger hon såhär.
" aah hela klassen låg ju bara hemma och spydde och bajsade på sig"
Hahhahahahah och alla va helt knäpp tysta och jag bröt ju totalt ihop och kunde fan inte sitta upp! HAHHAHAHA omg! Då säger hon ba "oj tänkte inte på att Frida har sin onormala dag idag" Hahah tack för den!
Gjorde väl bort mig med några andra saker jag råkade säga också, men behöver inte gå in på detljer xD
Gick ner till Lajsa som va i träslöjden. Flummade där en stund. Skrek åt en kille som tappade balansen på sin skateboard. Jag blev rädd :(
Hon tyckte nog jag va dum i huvet :)
EA och jag och Linnea pratade lite med Lisbeth om en grej. Sen gjorde vi inte speciellt mycket.
Gick till matten. Fick inte mycket gjort där heller, satt mest och pratade med Erik Linnea Conrad Sami och Tim :)
Killar ni är sjuka era tiggare (y)
Rast och gick till Bonbon med Ria Elin Linnea Conrad och Tim.
Gina tricot med Linnea också, dom andra pallade inte ;o ofta man inte gör :O
Hahah, sista lektionen Spanska.
Kevin friade till mig, gjorde mig rörd :')
Gummisnodd på fingret, kvalitet säger jag bara!
Åkte hem med Annika och Mattias.
Skulle egentligen åkt och tränat, men efter olyckan som hände i morse är de kaos i hela Alingsås så de gick inte att ta sig dit, så jag och mamma åkte ner till Lerum och tittade lite :)
Ska snart plugga matte.
Just nu sitter jag och chattar med en saknad Johan :)

Håkan Hellström imon, kräftskiva på lördag!
Tagga! :D

Hahaha roligt om någon har orkat läsa den ointressanta texten :*

// F-FRRIIDDAA


Kommentarer
Postat av: fridawallanderleyonberg (:

Hahahahahahahhahahahahahahha!

Fan jag är ju grustuff!

Älskar dig (L)

2009-09-17 @ 18:49:46
URL: http://fridawallanderleyonberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0