Shooo :D

Inte bloggat på några dagar, vet, sorry för de ;)

Efter skolan i fredags åkte jag och Linnea ner till Göteborg.
Håkan Hellström på Liseberg, de är grejer de (y)
Fan skulle köpa godis innan, blev Ica fokus. Typ den dyraste mataffären som finns tycker man :O
Köpte typ 1.5 hg godis, fan 30 spänn för de! HAHHAHA SKIT NER ER FOKUS!
Iallafall, inne på Liseberg mötte vi Julia, Micaela och Sofie :D
Satt väl och väntade i 1 och ½ timma innan han började spela.
Jag och Linnea sprang på toa, haha blev handickapptoan eftersom alla andra va upptagna, men de passade oss ganska bra på tanke på hur jag betedde mig xD OMG xD HAHHA
Fan vilket tryck de va när han spelade! :O
Marken skakade, musik dunkade och folk skrek :D
Så jävla grymt. Fan bättre live ;o
Morfar hämtade oss runt 22.00 ?
Åkte hem till honom och chillade en liten stund, sen hämtade mamma mig och Linnea.
Kvällen va kanon :D
Tack tjejer ;*

Igår lördag va de kräftskiva.
Frida kör på pizza istället (y)
Spelade poker med Linnea Fanny Linna Egil Karl Mattias Hampus och Linus.
HAHHAHAHAH LINNEA DU ÄGER PÅ POKER :D

Hahha sen kollade vi på postkodmilljonären bara för att vi är så jävla coola.
Såhär kan de låta när Frida Magnusson "försöker" tänka (y)

Jag skulle läsa frågan som kom.
Frida- Vad är en kat-tras för något? (de stog kattras, hahaha men jag fattade inte de)
Hampus- Ja Frida, va fan är en kat-tras?
Egil- Om du kan läsa frågan så står de kattras
Linnea- Bra Frida att du försöker iallafall.

HAHAHAHHAHAHA OMG!

Killarna åkte hem till Hampus och vi andra stannade kvar och kollade på Freaky Friday.
Linus och Egil ringde väl sådär 1000 gånger ;o
Åkte hem och la mig sedan :D Hahaha bästa jag gjort på hela dagen :D

Idag åkte jag och Ebba upp till Alingsås och kollade när Alingsås spelade mot Sävehof.
HAHHAHA Alingsås kan känna sig så jävla ägda ! Hahaha.
Gick på stan sedan. Köpte present till Casper som fyller år på tisdag, och till Frida som fyller på torsdag.
Hade en jätte mysig dag med dig Ebba :D
A-lags match sedan.
HAHHAHAHA JÄVLA PEDDOGUBBE!
Behöver inte säga så mycket om de, tjejer ni vet va jag syftar på, hahaha omg xD
Städning efter matchen :/
Mamma hade köpt en ny sportbh till mig också :D

Skola imon :(

Ha de fint :D

//F-FRRIIDDAA


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Haha bästa helgen va fan :D

Jag vet att jag är bäst på poker liksom ;)

Haha köss <3

2009-09-21 @ 11:19:25
Postat av: EBBA

Jag hade också en jätte bra dag, måste göras om.

Du är bäst Frida :D älskar dig<3

2009-09-21 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0