Söndag.



Som sagt så köpte jag nytt löshår igår, här får ni en bild på hur de blev.
Kommentera gärna vad ni tycker!

Planering för den kommande veckan.

Måndag: Skola, handbollsmatch i Alströmmer, kom och titta!
Tisdag: Skola på dagen, Kompis? Senare handboll.
Onsdag: Skola, Boka mig? :D
Torsdag: Skola, Handboll, Plugga matte.
Fredag: Skola, sen drar jag och Linnea ner till Göteborg och träffas Julia och Sofie på Liseberg. Ska kolla på Håkan Hellström. Efter de blir de nog att träffa massa roligt folk!
Lördag: Match på dagen? Kräftskiva på kvällen i Agnsjön. Let´s party!
Söndag: Blir väl troligen en slappar dag. Boka mig gärna med mys och film :D

Haha helt okej vecka, mycket handboll, men de gillar vi :D
Kommentera hur håret blev innan ni går ;)

// F-FRRIIDDAA

Kommentarer
Postat av: julia berg

det va jättefint!

men du, jag ska oxå på håkan på fredga, vi kanske kan träffas där ? :D

hoppas, puss (a)

2009-09-15 @ 17:35:07
Postat av: Julia

det var skit kul ju, bästa dagen i mitt liv (LL)

2009-09-25 @ 08:34:40
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Pierre

Fjortis :D!!

2011-11-29 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0