Tidsfördriv på hög nivå!

AVSLUTA MENINGARNA.

1. Jag har insett att min senaste kyss var... för länge sedan xD
2. Jag lyssnar på...
Amanda Jenssen- Greetings from space
3. Jag pratar... Väldigt mycket :D
4. Jag älskar/tycker om...  Handboll :)
5. Min bästa vän är.... Linnea Johansson (a'
6. Min första riktiga kyss...  Oj längesedan.
8. Kärlek gör... mig lycklig :D
9. Någonstans, tänker någon på... ingen aning xd
10. Jag kommer alltid att... vara osmart :(
11. Jag är hemligt förälskad i... haha ja de vet jag inte ens själv xd
12. Sist jag grät var... inatt
13. Min mobiltelefon är... jobbig att smsa på ;o
14. När jag vaknar på morgonen... kollar jag alltid min mobil :D
15. Innan jag går och lägger mig/somnar... borstar jag tänderna (a'
16. Just nu tänker jag på... en kille :')
17. Bebisar... är super söta :D
18. Idag har jag... druckit 1 liter blåbärssoppa :D
19. I kväll ska jag...  titta på ensam mamma söker :)
20. I morgon kommer jag... geeka i skolan :)
21. Jag vill verkligen... ha honom.
22. Jag undrar... varför gud tryckte upp så jävla mycket finnar i facet på just mig ;O

Hahah jag vet, detta inlägget VA intressant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0