Tjenah!

Nolhagastafetten idag. Vi suger :D
Hahhahahah, jag kunde inte vara med :( magproblem fortfarande! Snart två veckor vafan!
För de mesta pratat med kompisar idag, inga lektioner. De får fan tummen upp (y)
Skulle egentligen slutat 15.20 idag. Men fick sluta 13.00!
För jävla skönt alltså :D
Efter "skolan" gick jag och Linnea till hemköp och mötte mamma.
Hahaha go gubbe vi träffade där Linnea :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Har allmänt tråkigt!
Skulle egentligen åkt hem till Linnea och varit med henne Hanna och Johanna.
Men jag mår inte bra, så de blir inte så.
Blir hemma mys ikväll istället med tacos (y)

Tråkigt inlägg, jag vet!
Har lust att bara radera hela skiten, för hur intressant kan de va liksom. Inte intressant alls!
Nolifers till er som läser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0