Tjenah!

Skolan idag!
Taggade skolfoto första lektionen (y) haha yes fick för första gången sitta ner! INTE LÄNGST LÄNGRE!
HAPPY FACE PÅ´T!
NO sedan, sög som vanligt :o Jag tycker verkligen inte om NO! Haha Tim och Conrad gjorde de lite roligare iallafall, men bara lite (a'
Språk sedan. Fan jag och Elin är så jävla fail på glosförhör! Boken öppen båda två och Berit märker inget, de är helt okej :D
Idrott sista lektionen. Friidrott och jag är bäst på tresteg :o haha nöjd NÄR jag hamnade i groppen! HAHHAHAHA!
Spjut, kula och häck gick väl något bättre. Slog mitt förra rekord i både spjut och kula, så de känns bra :D
Slutade runt 13.10
Tog tåget till Norsesund och buss till Hemsjö. Där mamma hämtade mig och Jessica.
Skulle hem till Annika och Mattias så vi släppte Jessi på vägen :D
Hahaha social jag är som lägger mig i deras soffa och däckar de första jag gör!
Hem och åt mat, sitter nu då bara här och väntar ut tiden.
Ska på handbollsträning om en liten stund :D
Sen blir de väl läxor antar jag! ÅH hata Engelska och alla jävla verb!
Tagga Liseberg med girlsen på fredag och party på lördag :D
Tjarå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0