Tjjaaa

Dagen har varit vädligt bra.
Fick sova ut idag, och de är alltid lika skönt! Gick upp och åt frukost och tog de bara lugnt. Va tvungen att dammPPPPPsuga också! Fuck. Sen kom Linnea och Lennart och hämtade mig så körde han ner mig och Linnea till Floda. Därifrån tog vi tåget ner till Göteborg. Gick till Saffari för jag skulle köpa nytt löshår, men dom hade inget bra, så vi gick till någon annan affär som också hade löshår och sånt där. Köpte där istället, dock lite dyrare, men snyggare. Så jag är nöjd :D Gick till donkan och köpte choklad milkshake (y' Vi är tjocka men liksom hur mycket bryr vi oss? Inte ett dugg :D Strosade runt lite i stan och hade de väldigt mysigt! När vi gick in i Nordstan satt våran knarkgubbe där xD HAHAHHAHAHA Linnea höll på att dö av skratt. Han är fan het ;o okej de är han inte, men jävligt rolig! Tog tåget till Floda där mamma hämtade oss och körde hem oss till mig. När vi kom hem fixade vi med mitt löshår, fick sy och klippa och skit för att de skulle bli bra, sy på clips fick jag fan med göra. Jobbigt men resultatet blev helt okej. Hahaha betydligt mycket bättre än de förra löshåret iallafall! Åt god middag och cyklade ner till Linnea sedan och va lite med hennes småkusiner. Sen skulle vi upp till mig igen för vi skulle se på något tv program som vi trodde började 21.00 så vi cyklade upp till mig så vi va där runt 20.40, trodde fan vi va as bra i tid, men då visade de sig att de började 20.00. Hahaha vi är bra (y' . Men dagen har iallafall varit väldigt rolig och mysig. Tack för dagen.

Måste bara säga att jag är smart i hela vida världen också! Hahaha skulle söka på morfars hemnummer på eniro, och där man ska skriva in namnet på personen, istället för att skriva hans namn skriver jag "morfar" och söker, hahahhahah fan va blåst man får vara! Men säg de inte till någon (a'

// F-FRRIIDDAA

Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Assa shit bästa dagen! :D

Haha min söta lilla knark gubbe (a'

Han är SEXXXXXXIG som fan :D

Pussssss älskarrr dig (dansk dialekt ;) )

<3

2009-09-12 @ 22:41:39
URL: http://www.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0