Tråkigt söndag!

Hejsan.
Denna dagen har börjat tråkigt, och den lär väl sluta tråkig.
Jag gillar inte söndagar, vet inte varför. Har aldrig gjort det. Liksom slutet på veckan, en seg tråkig dag, man har en hel ny lång jobbig skolvecka framför sig. äsch jag gillar helt enkelt inte söndagar.
Idag har jag inte gjort så mycket, än så länge. Duschat, chillat framför datan och tv. Druckigt massa blåbärssoppa! HAHHAHA, de är bra för min mage (y'
Ensam hemma, vilket gör allt ännu tråkigare. Mamma och pappa är med Casper på hans handbollsmatch. Men när jag pratade med mamma för någon timma sen så hade matchen inte ens börjat än för de va översvämmning på planen, så rätt sena hem lär dom väl bli!
Snälla typ bomba mig med smsa!
Ikväll blir de iallfall mys vid tv:n, ensam mamma söker. Hahah vet faktiskt inte varför jag gillar de programet :O
Bara mysigt att titta på :D
Imon blir de skola, och jag är såhäääääär tagga för de, eller inte :/
Ha en bra dag.

Glömm inte att kolla in min älskade kusins blogg. www.julligullan.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0