ah godmorgon, redan!?

Haha ja jag är faktiskt vaken! Vaknade för en timma sedan utav att Johan ringde mig. Haha man ska inte slå vad med killar känner jag. Ah gick iallafall ner och åt frukost när jag hade pratat med han. Men nu är jag så jävla trött så jag funderar seriöst på att sova lite till. Eller så går jag ner och tar en dusch. Får se hur jag gör ;)

Ska iallafall till läkarn idag. Sen möter jag och Linnea upp Ebba Linnea och Annelie. Blir väl att hitta på något roligt med dom liksom. Hahaha man brukar ju inte direkt ha tråkigt med sina kompisar xd
Aja vi hörs när vi hörs.
Ha en bra dag!
Tjaaaa :)

Btw så ska jag ge er några låtar att lyssna på som jag absolut inte kan sluta lyssna på!

Ke$ha featuring 3OH!3 – Blah Blah Blah
Baby Alice – Piña Colada Boy - Radio Edit
Mohombi – Bumpy Ride
Avril Lavigne – Imagine
Rebound – Not Helpless
Miley Cyrus – Permanent December


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0