åh lika liten lust att blogga som linnea har att äta fisk till middag.

Hej allihopa.
Idag har jag varit hos William. Vi tittade på film och snacka. Last song, den va bra.
Ska träna om en liten stund. Sen ska jag packa inför Skene. Åker på handbollsläger hela helgen imon. På söndag blir det rix fm festival med kompisar. Det blir säkert roligt. Är inte på humör, speciellt inte för att blogga. Har ont i huvudet, är trött och ledsen. Palla blogga då. Min blogg är ändå dålig. Nu ska jag sätta upp håret inför träningen och tycka synd om mig själv.
Hejdå.


Låt mig vara såhär glad igen som jag va den perioden när bilden togs. Alla leenden jag ler nu är så fejk. Fan vad jag ljuger folk rakt upp i ansiktet när jag säger att jag mår bra. Nej, mina skratt är inte äkta. Ja, jag ljuger för er. Nej, jag är inte äkta, inte för 5 öre. Ja, jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0