Båstad & Danmark !

Hej allihopa! :D
Har kommit hem från Båstad nu. Igår när vi kom dit checka vi in på en camping och ställde dit husvagnen och jag fick gå och sminka mig och fixa håret för det orkade jag inte göra 6 på morgonen. Kom ju fram rätt tidigt, typ vid 10 tiden. Sedan åkte vi ner till Helsingborg och tog en båt över till Helsingör i Danmark. Haha det första som händer när vi går upp på en gata där är att det kommer en kinesisk parad med en as stor radiostyrd snigel och jag ser det inte så den kör på mig. HAHHA blev så jävla rädd så jag trodde jag skulle börja lipa! Vi gick och tittade lite på gatorna där. Vädret var ju verkligen kanon, nästan lite för varmt bara. En sån där dag man vill ligga på stranden bara. Jobbigt att gå var det också på tanke på sträckningen i mitt ben. Halltar som fan. Kom fram en kille till mig på båten när jag hade köpt en coca cola och säger " Jag trodde inte handikappade kunde vara så snygga, dom brukar ju se helt mongo ut " HAHHA fan trodde jag skulle dra till den jäveln asså! Men eftersom han va runt 18 år och rätt snygg undvek jag det xd Bra raggningsreplik. Ta inte efter den! Den funkar inte ;)
Gick till en italiensk resturang och käkade. Jätte gott och jag är ju grym på att snacka med danskar! Tur att man har tittat på Paradise Hotel från Danmark. Hahaha jag har lärt mig att säga "jag litar på dig" så när jag bad en servitör om mer vatten så säger ju den att den ska hämta osv, och då ville pappa höra mig säga något på danska så då säger jag ba "jeg stol på dej" hahah fan va fult.
Sedan tog vi båten tillbaka till Helsingborg och åkte och tittade på lite andra ställen.
På kvällen spelade jag minigolf med Casper, Emil och Mattias på campingen. Jag förlorade! :D

Idag när vi vaknade åt vi frukost och sedan åkte vi ner mot Helsingborg igen. Kan ju säga såhär, jag fatta inte vad vi skulle i Båstad att göra eftersom vi va i Helsingborg typ hela tiden, hade ju varit bättre att campa där då?
Jag och mamma släppte iallafall Casper och pappa på någon djurpark där och åkte in till stan och tittade lite. När vi hämtade dom sedan åkte vi hemmåt. Stannade på Ullared och köpte lite små saker bara. Hann inte titta så mycket eftersom dom stängde en timma efter vi kom. Sen åkte vi hem och nu ska jag snart fixa något att äta. Har inte ätit sen frukost. Har vägrat att äta båda gångerna dom andra har ätit. Ingen apptit.

Saknaden blir mindre och mindre. Och just nu är det ganska liten. Betydligt mindre än innan.

Lägger snart upp bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0