Chillar sönder.

Har precis målat naglarna. Fransk manikyr. Blev riktigt bra för en gång skull, inte massa ojämt och kladdigt. Men hade nytt manikyr sätt som va riktigt bra. Kan kanske bero på det med? Det jag hade innan hade lacken blivit jätte kladdiga och torra, så då blev det bara fult.
Sitter och lyssnar på låtar från Tarzan. Haha låter töntigt men det är så jävla bra eller. Tycker jag iallafall!

Phil Collins – You'll Be In My Heart
Asså texten på den, så sjukt fin :')
Phil Collins – Two Worlds (Phil Version)
Phil Collins – Strangers Like Me

Haha föresten älska jag Tarzan när jag va liten. Det va det bästa jag visste.
Haha jag och min granne Pontus (som jag förövrigt va dö kär i, han va jätte söt och två år äldre än mig, jätte intressant ju xd) brukade alltid leka att han va Tarzan och jag va Jane, så sprang jag alltid över häcken mellan oss och trilla så skulle han komma och rädda mig. Hade alltid massa skrapsår på benen efter alla grenar från häcken xd Haha fyfan va gulligt :')
Hoppas fan inte han läser min blogg, då blir det pinsamt.
Btw, han är fortfarande riktigt snygg xd


Right now, men ny manikyrerade naglar och allt. Oh att jag kunde tt sånt krångligt ord :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0