Försöker...

... att blogga. Haha har loggat in och startat ett inlägg för tredje gången nu, men har skitit i de och loggat ut istället för jag har inte haft något att skriva om.
Men nu hoppas jag på att komma på något att skriva om.

En grej är väl att jag är riktigt sugen på nya kläder, smycken och skor. Speciellt nya jeans. Jag vill ha riktigt tajta jeans som antingen är stentvättade eller slitna. Helst stentvättade. Tycker det är så jävla ballt. Galet snyggt! Och det är ritkigt snyggt att ha höga pumps till stuprörs jeans. Gärna röda.

Mitt i detta inlägget när jag skrev att jag ville köpa nya kläder ber mamma mig komma så klickade vi hem lite kläder från nätet. Perfekt ju! hihi.

Nu ska jag se på paradise hotel. Hahah värsta drogen. Älskar´t

Imon ska jag träffa Conrad. Torsdag ska jag och Linnea kanske sola. Och på fredag kanske jag ska träffa Ebba också har jag en tid hos doktorn. I helgen kanske jag ska till Christian.

Låter ju helt okej :D


Blä vad jag saknar dom härliga dagarna i Åhus. Kanon väder. Massa handboll. Låg på stranden med kompisarna. Gjorde massa roliga saker. Va ute på nätterna och gjorde massa crazy stuffs. Ah helt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0