Fredag

Hejsan!
Orkade inte blogga igår när jag kom hem.
Igår åkte jag iallafall in till stan och träffade Emelina runt 3 tiden. Gick och fikade på en is te som va äcklig. Haha fy fan när vi hade gått där ifrån sen kommer det en tant och sätter sig där jag satt och dricker utav det som va kvar i min mugg :s Fräsch kärring! Vi gick iallafall och hem till Emme och pratade, tittade på film och åt lite mat osv. Cyklade till träningen sedan. Nu får vi träna i Nolhaga hallen, spela med vax och vi har nya tränare. Grymt ju. Haha en av tränarna är 19 år och skit snygg xD Kan ju säga såhär, det lär inte bli någon lek längre, dom nya tränarna är hårda och väldigt tydliga på vad det är som gäller, men det gillar jag. Träningen var rolig, eller jag vet inte om det var träningen som var rolig eller om det var roligt att få träna igen? Slutade iallafall vid 22.00 och gick och duscha och snacka lite och sådär. KOm hem vid 23.00 och åt och la mig och tittade på sex and the city.

Idag skulle vi åkt ner till Båstad med några kompisar och vara där under helgen och åkt över till Danmark osv, men våran bil har gått sönder i sådär lagom bra tajming och allt! Så jag får se vad som händer idag.
Vi hörs väl under dagen, ha det bra.


Bilden är ifrån Åhus, fast det ser ni nog xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0