Frida (L) Sängen

Nu ska jag sova. Kanske smart eftersom jag ska upp vid 8 imon. Ska till Liseberg med Linnea imon och jag ska hinna duscha och fixa mig på morgonen. Kan väl säga såhär, jag är inte den snabbaste när jag ska "styla" (oh de lät proffsigt) mig. Är så petig och kan aldrig bestämma om jag ska ha de ena eller andra osv. Imon blir det iallafall uppsatt hår och keps (y) Fast jag kan inte bestämma om jag ska ha toffsen vanligt eller göra en fläta i den. Ja där ser ni, kan inte bestämma mig. Har gått och funderat på det hela dagen.

Vill egentligen duscha nu men då måste jag ju lägga mig med blött hår och det har jag ingen lust med. Det är inte skönt, plus att håret blir värsta fult dagen efter och är fortfarande fuktigt.
Nej nu ska jag sluta tjata om massa onödigt.
GODNATT! :D


Just nu. Fan va freeeesh jag känner mig asså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0