Fuck natten.

Godmorgon.
Har bara sovit 1 ½ timma inatt. Så fort jag somna vaknade jag igen. Har nog aldrig tänkt så mycket. Skulle gå och tvätta mig i ansiktet efter att jag gråtit så mycket och då får jag panik och svimmar i hallen. Mamma kom och hjälpte mig till sängen. Se låg jag vaken i 3 timmar och bara stirrade upp i taket. Mitt liv är hemskt just nu. Funderar på att lägga ner bloggen, kommer ändå bara bli massa desperata obetydelselösa inlägg om hur dåligt jag mår. Hur kul är det och läsa, om jag bara gnäller liksom. Att förlora den jag älskar va det absolut sista jag ville. Jag skulle döda för att få det som förut. Och nu har jag märkt vilka vänner som verkligen bryr sig. Och det var riktigt många! Tackar verkligen för allt stöd, svårt att visa min uppskattning nu men jag är glad att jag har er. Synd bara att ens bästa vän inte har gjort något för att underlätta. Men så är det.

Ska in till stan om en timma ungefär och träffa William. Ska bara prata och lämna tillbaka en tröja som är hans och lite sådär. Kommer absolut inte klara det. Men men man kan inte alltid göra roliga saker. Ska iallafall bli skönt att få träffa honom. Jag saknar honom :'(

Vi hörs kanske senare. Om jag orkar blogga.
Fuck kärleken.
Ska aldrig falla dit igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detta är inte alls bra!

Jag är verkligen jätteledsen för allt som har hänt.

Men det kommer ordna sig. Jag kommer alltid stå vid din sida. Hur svårt det än är så kommer du att klara detta. Du är stark Frida! En av dom absolut starkaste personer jag någonsin träffat.

Vi får träffas snart om prata om du vill det? <3

Jag älskar dig gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0