Godmorgon!

Vaknade lite sent idag. Vaknade för 20 minuter sen ungefär. HATAR att sova länge, man missar så mycket under dagen man skulle kunna göra. Iallafall.
Igår så var jag ju hos doktor. Den gick bra, jag ska lsuta helt med mina mediciner nu, dom tror ångesten har "läkt" klart nu, så vi ska testa, om det inte funkar får jag tillbaka medicinerna.
När jag hade varit hos doktorn åkte jag och Linnea in till stan och mötte Ebba Annelie och Linnea. Vi gick och käka pizza och snacka och hade roligt. Vi gick och titta lite i stan, sedan gick vi bort till Mjörn och satte oss på stranden och pratade lite. Sen gick vi till hemma kväll och hyrde filmer och köpte godis. Promenerade bort till ÖB och köpte några drickor, haha så jävla billigt där så vi köpte där istället!
Sedan åkte alla hem till sig och vid 8 tiden träffade mötte Linnea Linnea och Annelie mig så gik vi hem till Peggy och tittade på filmer. Ebba kunde inte vara med, synd :(
Haha vi tittade på "från andra sidan" eller va fan den hette, sedan tittade vi på "hjälp" serien. HAHAHHA fyfan vad roligt, dog typ lite. Sen titta vi på en annan skräckfilm jag inte minns namnet på. Hahaha men den va riktigt bra tycker jag! Va dö rädd. Hahaha när det händen en sak så skriker jag och flyger ner under täcket och skriker, dom andra tjejerna blev mer rädda för mig än för filmen. Hahaha men det va egentligen inte det att det va så äckligt, men det kom så jävla hastigt så man blir chockad ni vet? Haha sånt tycker jag är skit äckligt.
Vid 2 tiden kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem. Haha och ah, vad som hände sen får ni inte veta ;)

Idag ska jag iallafall åka och sola och sedan ska jag träffs Hampus. Om jag nu får åka hemifrån. HAHAHHA smidigt Frida. Nej nu ska jag hålla käft! Ha en bra dag.
Lovelovelove :)


Haha sötast bild på Ebba och mig. Älskar stora syster! :D


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Aaww söt du är (a) Älskar lillasyster! :D<3

2010-08-22 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0