Godmorgon! :D

Hej allihopa.
Jag och Linnea vaknade för typ en timma sen, lite mer kanske. Skulle gått upp vid 9 men det palla vi inte. Vi gjorde toast och åt. Nu sitter vi och lyssnar på musik och grejar med varsin data.
Ska snart gå ner i duschen och raka benen. Sen ska vi väl börja fixa oss. Ska åka in till stan och ta en fika och sen ska vi sola solarium. Tänkte lägga upp en dagens outfit lite oftare föresten. Har gjort det typ 3 gånger och jag har haft min blogg i ett och ett halvt år.

Ska btw ta bort en kategori jag har på bloggen som jag absolut inte vill ha kvar.
Nu skiter jag i detta. Nu lever jag mitt eget liv och tänker inte låta mig såras igen. Fuck no. Du vet att man inte fuckar med Frida bitch.

Haha aja, vi hörs sen.
Ha en bra dag! :D


Igga halsbandet -.-

Kommentarer
Postat av: Moa

Outfits gillas mycket :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0