Godmorgon !

Vaknade för en timma sedan. Har inte orkat gå upp. Ont i magen har jag haft, men efter 1 ipren börjar det lätta! :D Idag ska jag bara ha en liten ta-hand-om-mig-själv dag känner jag för. Ska fixa naglarna och lägga en ansiktsmask. Senare kanske jag ska träffa Nadja en liten stund. Och ikväll blir det handbollsträning med löpträning först. ÅH HATAR ATT SPRINGA! Roligt att se hur det går med mitt ben också.
Nej nu ska jag testa min nya ansiktsmask med fudge i står det? Är inte det godis eller? :o
Den ska iallafall mjuka upp och lugna huden och tränga ner på djupet och öppna upp porerna. Det låter passande för mig :D Fast min hy har faktiskt blivit mycket bättre på senaste veckan! Inte en enda stor finne. Grymt ju. Har ju haft minst 5 stycken as feta hela tiden innan. Man får bättre självförtroende när man har fin hy tycker jag :)

Tänkte berätta för er vad som händer resten utav veckan. Ni vet ju vad som hände igår och idag så jag börjar från onsdag!

Onsdag: Ska till ***** först och göra ett ****** sedan ska jag möta upp Wille på stan och ta en fika eller något och bara snacka lite :)
Torsdag: Träffa mitt älskade psyko. Sofia alltså ;) Sedan på kvällen ska jag packa.
Fredag: Handbolls läger i Skene. Fan va kul det ska bli!
Lördag: Handbolls läger i Skene.
Söndag: Handbollsläger i Skene. Sedan på eftermiddagen åker jag direkt där ifrån ner till Göteborg och möter upp lite kompisar så ska vi gå på rix fm festival. Ska bli ritkigt kul!

Ser faktiskt fram imot allt ihop :D
Bra vecka enligt mig. Mycket handboll. Me like! :D
Ska gå upp nu.
Smell u later bitch!


haha naww vilken söt bild jag hittade. Från maj 2009. Haha liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0