Godnatt (a'

Orkar typ inte vara vaken mer. Har ont i huvudet, förkyldningsvärk och ja, såklart förkyld ;)
Har iallafall varit i skolan idag och sedan var jag med William. Kanske berättar lite mer om dagen imon.
Imon ska vi iallafall ta skolkort. Och sen är det en rätt chill dag. Sen ska jag träffa Henrik :D
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen. Ska bli sååå skönt. Fryser och har gjort hela dagen. Kan ju bero på att jag är sjuk?


haha ah söt, nyduschad och allt.
Har tänkt på en sak, jag lägger rätt ofta ut bilder på mig utan smink, bryr mig inte jätte mycket längre. Men för tex ett eller två år sedan, så hade de ALDRIG ens varit påtänkt att lägga ut en bild utan smink. haha oh jag har växt upp (H) Lite kanske (a)

GODNATT FOLKET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0