Hahaha ah shit asså.


Hahaha det ni ska lägga märke till på denna bilden är självklart min hand, speciellt min tumme. Tror ni fattar själv vad jag har gjort, brun utan sol. Hahah fyfan. Denna bilden är dock rätt gammal, i början av juni när det fortfarande var skola. Men hallå eller, hur ser det ut :o Tänker aldrig använda BUS igen... det blir ju sjukt fult. Haha solarium ska jag köra på nu isället, funderar på att sola imon innan träningen? Ah får se hur det blir.

Btw, nästa söndag, alltså söndagen som kommer nu. Så är det ju absolut sista dagen på sommarlovet, så då tänkte jag göra ett riktigt långt inlägg på bloggen fullt med bara bilder ifrån mitt sommarlov. Det låter bra va? Med lite korta texter under bilderna. Min sommar mapp i datan har riktigt mycket bilder nu. Grymt ju :D Vad det blir för bilder får vi se då!

Nu tänker jag gå och sova innan jag är helt död. Fifan trött.
Ta hand om er.
Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0