Hemma...

...ifrån träningen nu. Eller jag kom hem för en halvtimma sen. Men jag har ätit och lite så.
Jätte rolig träning! Började med löpträning halv 8. Sedan hade vi knäträning, för att man inte ska skada knäna lika lätt. Sen blev det träning i hallen till klockan 10. Så det är ganska sen träning på torsdagar. Men torsdagar är dom absolut roligaste träningarna! Gillar tränarna! Så de va en riktig grym träning :D

Har sovmorgon imon. Riktigt skönt. Ska äta lite till, fortfarande hungrig.
Vi hörs imon.
Godnatt sov gott! :D


haha jätte söt bild från min födelsedag! Bara för att jag ska gosa med kudden nu (a)

Kommentarer
Postat av: Ebbie

Haha, jag tog den bilden när jag och du lekte med din kamera och när vi bäddade om i din säng :D<3

2010-08-27 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0