Herregud...

... vilka humörs svängningar jag har! Ena stunden gråter jag som fan. Sen är jag hur jävla hyper som helst och tycker att hela jävla livet rockar sönder! Sen forsar tårarna på kinderna igen. Sen blir jag så arg så jag skulle kunna strypa något eller slå sönder ett fönster eller något osv. Helt sjukt.
Vill tacka Linnea, Sofia, Christian, Sebastian, Hanna , Ebba och Andreas för allt stöd. Lite extra till just er alltså!
Till William också faktiskt. Ni kanske tycker det låter konstigt men han förstår nog varför. Annars får jag förklara det för honom ;)

Har packat lite nu iallafall.
Åker ner till Båstad klockan 7 imonbitti -.- Tror ni man orkar eller?
Får väl sova i bilen ner. Sen ska vi väl checka in på campingen och sedan åka och göra lite utflykter med Eld som redan är där ;) Kommer hem redan på söndag igen.

Sedan på måndag blir det Liseberg.
Miiiiii saknar bysta vynnen !
Hanna och Johanna kanske henkar oss också.
Men anledningen till att vi ska dit är för att vi ska titta på Eric Saade, så vi åker väl lite på dagen och efter det också :)

Btw, så kan jag inte gå typ. Vrickade foten och sträckte vaden igår på träningen. Bra jobbat Frida. Riktigt klyftigt!

Nej nu bör väl jag gå och lägga mig. Annars är jag omöjlig att väcka imon.
Ha det bra till på söndag då vi hörs igen!
Sköt om er !


HAHAH söt näsa (Y)

Kommentarer
Postat av: Linnea

naw putti nutt bild (a)

älskar dig!<3

2010-08-07 @ 00:47:48
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0