Hos Peggy!

Vi ska snart laga lite mat. Eller jag försöker peppa jäveln till att fixa lite mat för jag är hungrig, hon ba, öööh ta en macka då. JAG VILL INTE HA NÅGON JÄVLA MACKA JAG ÄR HUNGRIG!
Haha sen ska vi iallafall ta en buss in till stan.
Ska köpa coca cola :''')

Haha vi hörs senare!
Puss ;)



HAHHAHAHAHHAHAHAHHAA ursäkta mig men vad hittar man när man går igenom Linneas bilder i datan? Är det sånt här hon sitter och ritar när hon inte har något att göra asså?
HAHAHAHHA vilken konstnär!





haha ah jag har roligt med linneas cam. Nu ska jag gå och tatta lite mat!


Kommentarer
Postat av: Linnea

BAJSA NER DIG :(

Min konstnärlighet är grym som få!

2010-08-18 @ 14:42:33
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0