Jag har såååå inget liv längre.

Nu gick jag upp ur sängen. Det är en sak om man sover hela tiden men jag har ju legat vaken sen 10 tiden och bara tyckt synd om mig själv. Nu har jag iallafall gått upp och klätt på mig och satt upp håret lite fult sådär. Lyssnar på musik som ska pigga upp mig och tänker på allt roligt och bra som jag har varit med om i sommar. Och jag blir faktiskt på lite bättre humör. Men jag har ändå ingen lust att göra något idag. Ska kanske träffa Linnea ikväll men ah, vi får se. Ska forstätta lyssna på min turkisshhh musik nu. Vill ju inte ha musik med text, typ 80 % av alla bra låtar innehåller ju kärlek. Och sån skit vill jag inte lyssna på.
Omg ser nu att det kryper en fet spindel på min vägg. Ingen sån där sprättig pappa långben utan en riktig äcklig spindel. En annakonda? Eller är det en orm? Hm, ah jag har ingen aning. Hahah jag må vara dum :(

Efter 6 månader sitter nu mitt F halsband runt halsen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0