Kvälls update.

Hejsan allihopa!
Haha sitter och väntar på att en Beck film ska börja. Har väntat sedan klockan 10 och nu är den börjar klockan 1 så jag har snart väntat klart. Skulle fan inte förvåna mig om jag har sätt filmen nyligen! Har sätt alla Beck filmer men ser dom gärna igen för jag älskar dom. Såg en igår kväll också så de skulle vara typiskt om det är samma film! Imorgon ska jag träffa William. Han sover nog här också. Får se vad vi hittar på. Hoppas verkligen håret blir bra imon då så han slipper se mig med missfärgat hår xd Men det är samma märke som jag använde sist när jag gjorde slingor hemma bara att jag ska göra i hela håret nu, så jag hoppas det blir bra. Ska bli spännande att testa mitt serum också.

Förövrigt vill jag bara åka utomlands nu. Till ett varmt land med mycket sol! Vill sola och bada och hela den biten. Sverige suger ju just nu. Ska kanske åka till Danmark i helgen. Eller så ska jag stanna hemma med William. Det blir ju mysigt det med. Har inte bestämmt mig änn hur jag ska göra. Ska nog snacka lite mer med Wille också.

Föresten har jag ju slutat att äta massa onödig skit. Har inte ätit godis glass och sånt på tre dagar. HAHHA det är fan ett under för att vara jag! Annars går jag gärna och småäter hela tiden. Och coca colan ska vi ju inte tala om. Förvånar mig faktiskt att jag inte är rejält fet eller har diabetes eller något! Men det har inte varit så speciellt jobbigt än så länge att vara ifrån det, men de är nog för att jag är så jävla motiverad på det jag vill just nu. Har ju gjort såhär förut och det är bara första veckan som de är jobbigt, sen är man ju inte söt sugen mer. Köpte hem lite ny fräsh frukt förut också som jag kan äta. Kände mig så nyttig igår när vi hade gäster och dom åt bullar och tårta, så satt jag där och käka min morot. Haha vill man va fin får man lida pin.

Nu ska jag gosa ner i sängen och titta på Beck!
Vi hörs imon. Lägger upp en bild på hur håret blir om det inte blir jätte fult. Då är det jag som drar med mami in till stan och köper BRUN, ja ni hörde rätt, brun hårfärg!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0