Nu är jag hemma (y)

Hej allihopa!
Nu är jag hemma efter en rolig, jobbig, kämpig och bra helg i Skene. Har tränat väldigt mycket, haft domarutbildning osv. Har varit väldigt hårt. Man märker verkligen att det är allvar nu!
Har inte så mycket att berätta om det, vi har ju för det mesta tränat och sådär.

Idag när vi hade spelat match iallafall och var klara i Skene så åkte jag till Göteborg för att gå på Rix fm festival med tjejerna. Mötte Linnea och Julia på heden så gick vi bort dit det var och mötte Johanna. Sedan gick vi in och träffade Moa, Sofia, Linnea, Mathilda, Annelie, Linnea, Hanna, Johanna. Hoppas inte jag har glömmt någon, fan vad dum jag känner mig. Sitter  verkligen och rå funderar på om det var alla :o
Aja men vi var iallafall där och tittade. Väldigt bra tycker jag. Mycket bra artister liksom.
Efteråt gick vi ut och ställde oss utanför och snacka lite. Kom fram en äcklig gubbe till mig och ba "Detta är inte min musik smak, det är dålig musik. Arvingarna och Barbados ska det vara, inget jävla dunka dunka" Haha jag ba, eh okej liksom. Hahaha börja garva bara. Sen kommer han tillbaka och ropar skräpmusik. Haha störd gubbe. Men han va ifk:are så de är ju förståerligt ;) Haha sen gick jag Linnea och Mathilda till centralen och köpte coca cola och satte oss på tåget. Hanna , Johanna och Julia kom så åkte vi tåget hem med dom. Så grymt mycket folk va det på tåget. Helt sjukt. Vi satta iallafall och prata om massor, typ killar och sånt tjejer brukar prata om ;)

Nu ska jag snart lägga mig. Är sjukligt trött efter denna helgen! Men först ska jag ge er lite bilder ifrån idag! Naww snällt!





AHAHAH fan va oseriösa. Hoppas ni fattar det :o

Mathilda, Hanna, Annelie, Julia och Linnea. Söta :D







Så sjukt snygg, dör eller så :o



Det får bli allt för idag. Vi hörs imon.
Godnatt! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Man ser mig och Mathilda på några bilder ;d

2010-08-16 @ 11:28:22
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0