Nu kör vi den igen! Detta visste du inte om mig...

1. Jag älskar jordnötsringar.
2. Jag tycker Hugo Rosas är sjukt snygg! För er som är lite eb kan ni kika in på hans blogg ;) www.hugorosas.se
3. Jag är inte så mycket för kärleksfilmer. Tycker bara de är så overkliget och lite fjantigt.
4. Jag har typ tix att skratta till när någon säger något. Eller asså efter den har sagt något säger jag typ "eehh heee" HAHA eller något sånt. Lyssna på det nästa gång du snackar med mig ;) Fast det är lätt att börja störa sig på eehh heee.
5. Det är sexigt med killar som har mörk röst.
6. Jag har så långt ifrån tjejig röst man kan komma. Om det är någon som ringer hem till oss och jag svarar tror dom alltid att det är Casper :(
7. Jag började sminka mig när jag gick i femman.
8. Jag har spelat fiol. HAHAHHA TÖNT!
9. Om jag har börjat prata, har jag riktigt svårt att sluta!
10. Jag har för stora halsmandlar. Intressant? :D
11. Jag älskar att åka båt.
12. Jag och min mamma är typ identiska i personligheten. Båda är sjukt envisa, har sjuk humor, båda älskar killar med magrutor haha, båda två lider utav shoppaholic eller va det heter, båda suger på engelska och matte, båda älskar handboll, båda är väldigt ärliga och säger vad man tycker, båda älskar inredning. Och massa annat. Men det är ju trotts allt min mamma så det är ju inte konstigt att vi är lika ;)
13. Jag hatar att sova borta.
14. Jag är beroende av mitt läppstift/läppglans. Folk säger alltid till mig och suckar "du och ditt läppstigt", haha butbut that´s me!
15. Russin, ärtor och majs är det äckligaste jag någonsin har stoppat in i käften!
16. Man ska undvika att bråka med mig, jag blir världens bitch när jag är arg.
17. Jag hatar att sova!
18. Jag börjar väldigt lätt att gråta när jag inte får som jag vill, haha xd

Nej nu har jag inget mer xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0