Rosa glitter naglar är nice (y)

Hej allihopa!
Haha ja imorse när jag skulle åka till gymmet så ringde Ebba som redan hade kommit dit och sa att det va helt dött. Då öppnade dom ju inte förän 12 idag och vi va tvungna att börja 10 eftersom Ebba skulle iväg vid 12 tiden. Så det där sket sig. Gick ut och sprang 6 km hemma istället i regnet. Rätt skönt faktiskt att det regnade, slipper man känna när man blir svettig, HAHAHA man slipper alltså det äckliga (y)
Idag har jag bara tagit det lugnt bortsett från att ha joggat. Morfar Annelie Fredrik och Agnes var här en stund förut. Bestämmde med Fredrik och Agnes att vi ska träna på gymmet tillsammans någon dag i veckan. Det blir nice (y)

Sitter med världens ångest och funderar vilken hårfärg man ska ha. Om jag ska bleka det eller färga brunt. Tänkte att kompisarna kanske kunde hjälpa en så jag fråga både på fb och sms, men hahaha ah de hjälpte inte. Hälften säger blondt och hälften brunt. Fuck, haha inte lätt! Men jag tror det blir att jag bleker det, har haft brunt innan och har inte trivts i det. Men det sliter ju så jävla mycket på håret att bleka + att vi har så mycket järn i vattnet hemma så när jag duschen missfärgar ju vattnet blondt hår och ger det gröna nyanser, och det känns ju lagom gött snyggt liksom :o
Men men jag får se hur jag gör.

Pappa har äntligen fixat min viasat skit som har varit trasig ett tag så nu kan jag titta på tv igen. Skönt det, är rätt less på mina filmer xd

Ska åka med mamma ner till Fredrik och Agnes nu och hämta Casper. Dom har varit på fotbolls match :)


Bara för att jag och älskling har varit tillsammans i ett halv år idag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0