Sammanfattning utav min sommar i bilder och korta texter!

Innan ni börjar läsa/titta så borde ni lyssna på denna låten för lite go feelings sådär ;D




Skolavslutning, livet började leka!


Jag, Linnea, William och Philip hade en mysig dag på stranden efter deras fotbolls match, grilla och bada osv.


Vi har badat massor :D


Va och tittade på Erik Grönwall på potatisfestivalen :)


Har varit mycket chill vid poolen :D


Jag och William va och tittade på Partille cup :)


Jag Linnea William och Jonathan va på stranden och spelade Vollyboll och bada, eller Wille badade.


Jag åkte paddan för första gången. haha mobbat på tanke på att jag har bott i Göteborg i 10 år.


Jag Sofia Moa och Linnea hade en riktigt mysig kväll på stranden i Ingared!


Jag och Linnea va på Liseberg (och åkte två saker :') ) Och tittade på Eric Saade! (L)


Jag har varit i Danmark och tagit denna ur fula bilden! :D

Jag har varit i Båstad :)


Jag och tjejerna va på rix fm :D


Måste bara säga de, jag ångrar ingenting med min midsommar. Fyfan va bra allt va, lycka. Tack alla! :)


Jag och festis drog ner till mitt sommarställe vid havet och va där några dagar! :D
Helt underbart!


Åhus va det bästa på hela sommaren!

Övriga bilder...




Va i simrishamn och badade :D



Kommer verkligen sakna sommaren. Riktigt bra sommar har det varit. Har gjort mycket mer än detta, men det blev lite kortfattat eftersom jag har sjukt mycket att göra nu. Eller ah, duscha, locka löshåret och plocka in tvätten xd men jag glömmer aldrig denna sommaren. Tack till alla som har gjort min sommar, verkligen! Guldvärt! :D
Juli va ändå bäst :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0