Sämsta måndagen.

Hejhej!
Usch fyfan vilken tråkig dag! Har dock inte gjort något för att göra den bättre heller. Sov ju ganska länge, gjorde inte iordning mig förän vid 5 tiden. Åt lite och åkte med Mamma och Pappa och tittade på Caspers fotbollsmatch. Dom sög. Orkade inte träna. Mår inte så bra. Har ont i magen och mår illa. Fryser och är trött och ont i halsen. Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag bara rejält övertrött!

Om en vecka börjar skolan. Jag kanske är galen nu, men det ska faktiskt bli roligt. Att komma igång och få chansen att förbättra sina betyg, få söka in på gymnasie, träffa alla kompisar och få lite press på sig. Jag gillar att ligga i. Haha misstolka det inte, men asså ni fattar, jag gillar när jag har lite krav på mig. Självklart inte för mycket! Men jag är en sån person som behöver en spark för att komma igång med något. Jag behöver typ skäll för att komma igång och bli motiverad, eller asså inte skäll kanske, men hårda tag liksom ;) Same shit typ.

Ska försöka få i mig lite mat nu. Typ saft och skorpor. Haha mitt kall. Nej men det är gott, onyttigt och lätt att få ner! Sedan vid 23.00 ska jag se på en film. Beck såklart. Hahahah det går alltid Beck filmer på kvällarna på tv1000 nordic. Tur för mig som älskar såna filmer (y'

Imon ska jag som sagt till Mathilda, får se vad vi hittar på för käckt :D Ska bli roligt iallafall :D

Funderar på om jag ska skriva om något speciellt i ett inlägg? Något ni vill läsa mer om? Handboll? Tankar? Lite mer om vem jag är? Mer kläder och mode? Kom gärna med förslag, tar åt mig av det mesta :)
Ska nog iallafall berätta lite för er om detta med att jag kan se andar och lite saker som har hänt. Skulle det vara intressant att läsa om? Nu tycker jag iallafall att några utav mina 200 läsare kan svara iallafall ;)


Naww gosar med mig själv -.-

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skaffa en kategori och skriv om andar, det låter som en bra grej!

Först kan du ju berätta lite om hur det ligger till osså, och sedan berätta om olika händelser :)<3

2010-08-16 @ 23:16:52
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0