schooooool asså

Hejsan !
Idag har jag varit i skolan.
Jobbig dag, har bara haft as långa lektioner och inga raster. Fyfan asså. Nian suger ju.
På no:n börja jag känna mig skit konstig. Skakade verkligen jätte mycket i kroppen, det kan ju Moa konstatera. Blev as yr och mådde illa. Usch det va inte roligt. Det höll i sig på idrotten med. Sen när vi slutade gick jag och Linnea och köpte en glass och tog tåget hem. Ebba skulle egentligen åkt med mig hem men det blev inte så eftersom jag inte är på topp. Så jag har vilat lite och ah, bara tatt det lugnt helt enkelt.
Ska snart träna, orkar egentligen inte, men jag får bita ihop!

Har inte så mycket mer att skriva. Mår väl sådär, men livet flyter på så jag anatar att det är okej.
Ha det bra till nästa gång jag bloggar ;)


Jag och Naddie babe, haha då jag hade brännt mig så mycket i ansiktet och försökte täcka det med puder :(

Kommentarer
Postat av: Moa

Inte kul. Du skakade ju massor. Krya Frida <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0