Seeeeg dag!

Hej allihopa!
Vaknade vid 13.00 och gick upp och åt frukost. Haha bestående utav macka och choklad glass, inte tillsammans utan efter varandra ;) Har bara legat i sängen och tittat på Laguna Beach och nu tittar jag på The hills. Är sjukt slapp efter helgen. Riktigt skönt att få sova ut. Låg och tittade på en Beck film till 4 inatt också.
Ska snart städa mitt rum. Hahaha det behövs verkligen! Saker överallt. Fy mår dåligt utav stökigt 
Sen ikväll blir det träning.

Imon ska jag nog till Mathilda och vara med henne på dagen. Sedan på eftermiddagen ska handbollslaget till simhallen och simma istället för att träna handboll? Konstigt.

Nej nu ska jag börja städa.
Ha det bra ;)



Helt sick vad stökigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0