Sommartestet!


1. Gjorde du någonting denna sommaren som du aldrig gjort förut? ja!
2. Ångrar du det? verkligen inte (a)
3. Har du varit full i sommar? Nej, duktigt va? :D
4. Har du pussat någon i sommar? Nej verkligen inte? ja såklart.
5. Isåfall vem? Wille
6. Badade du mycket? Badade väldigt lite?
7. Rökte du? Nej
8. Snusade du? Nej
9. Förlorade du någon? Tyvärr
10. Vilken låt påminner mest om detta sommarlovet?  Wavin' Flag, waka waka och we no speak americano och my first kiss!
11. Vad skiljer detta sommarlovet ifrån förra? Vet inte riktigt? Jag har gjort lite mer denna sommaren känns det som på något sätt? Haft mer kärlek omkring mig :)
12. Grillade du mycket i sommar? Ja.
13. Åkte du vattenskidor? Nej, fast vi prata lite om att göra de när vi va i Åsa.
14. Blev du tillsammans med någon? Inte under sommaren ;)
15. Fick du någon ny kompis i sommar? Ja :)
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? Tveksamt ;) 
17. Har du druckit tills du spytt? Nej.
18. Sårat någon? Vet inte? 
19. Förlorat en vän? No :D 
20. Träffat nya människor? Haha ja :)
21. kysst en främling? Nej.
22. Tagit droger? Njau.
23. Haft en Tråkigt nog en hel del. hahaha va? denna frågan fattar jag inte?
25. Skrattat tills du kissat på dig? Har varit nära !
26. Tältat? Faktiskt inte :o Haha men det gör mig inget, HATAR att tälta!
27. Varit vaken en hel natt? Japp
28. Badat? Ja.
29. Haft ett förhållande? ah
30. Gjort dig riktigt illa? Ja.
31. Gjort några nya piercingar/tatueringar? Inga nya, men bytt smycke? xd
32. Läst en bok? Ja.
33. Skickat fel sms med flit? Hahah nej onödigt?
34. Suttit vid datan en hel natt? Haha ah 
35. Näckat? Nix
36. Solat naken? Topless?
37. Fått utegångsförbud? ja, HAHHAHA
38. Sagt " Jag älskar dig " och menat det? ja
39. Sagt " Jag älskar dig " och inte menat det? never gonna happend! haha stavas de så eller?
40. Varit i slagsmål? Typ.
41. Pussat någon av samma kön? Ja 
42. Sjungit högt på ett berg? Haha ah
43. Kysst någon i regnet? Tror de? haha nej minns fan inte sånt.
44. Kysst någon i skogen? ja
45. Kysst någon du inte borde? nej :)
46. Tappat rösten? Nej
47. Varit på festival? Rix fm?
48. Gått upp i vikt? nej inte direkt :)
49. Gått ner i vikt? ja :) 
50. Brännt dig? Hahhaah om jag har!
51. Fått en ful bränna av tex kläder/smycken osv? Matchtröjan i Åhus kan jag ju inte påstå va snyggt!
52. Varit utomlands? haha Danmark (a)
53. Gjort ett bra köp? trore
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja
55. Sovit under bar himmel? nope
56. Vad kommer du sakna mest? allt!
57. Har du sommarjobbat? Ja ;o
58. Har du svarat helt ärligt på frågorna? Lovar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0