Till och med gud sviker.

Hej allihopa!
Idag drog jag och Linnea ner till allum lite spontant sådär. Väntade på tåget till Alingsås så kom det som går till Göteborg tidigare så vi åkte med de istället.
Gick och tittade massor och sådär. Köpte två  coca cola och en body spray som luktar cocos. Den gör så huden blir mjuk och glittrar lite sött :D
Efter en stund åkte vi upp till Alingsås och drog bort till sportlife och solade solarium. Skönaste jag har gjort på länge! Blev så avslappnad, varmt och skönt. Härlig musik och allt. Såg redan skillnad! Grymt!
Sedan gick vi bort till Nolhaga och träffade Conrad. Satt och pratade med han en stund, sen följde han oss till terminalen så tog vi tåget till Norsesund där Linneas mamma hämtade oss.

Så jävla seg är jag just nu. Trött och vill typ vara ensam. Då är det ju något fel på mig? Jag sam hatar att vara ensam! Aja shit the same.

Imon ska jag iallafall till doktorn. Sen ska jag träffa Ebba, Linnea J, Linnea S och Annelie. Ska bli jätte mysigt! Får se vad vi hittar på för skoj :D

Nu får ni outfit bilder från idag iallafall :D


Enkel outfit!
Skjortan är Linneas, kommer från H&M
Jeans shorts från MQ tror jag.


Smycken!

Ringen på pekfingret är från glitter.
Den andra ringen är från Gina Tricot.
Armbandet med berlocker (man köper till berlocker) är från ur och penn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0