Torsdag morgon

Hej allihopa.
Orkade verkligen inte blogga igår när jag kom hem.
Jag va som sagt i stan och träffade William. Vi satt och pratade i nästan 3 timmar. Men det gick bra. Klart det va skit jobbigt men bra gick det. Vi är kompisar och sådär, så det är skönt iallafall. Jag vill inte klandra honom över något han inte kan styra över, men det känns skönt att vi håller kontakten iallafall.
När jag kom hem åkte vi ner till Göteborg och lämnade av Casper hos morfar för dom skulle gå på fotboll. Jag skulle egentligen gått med men jag orkade verkligen inte för jag bryter ihop typ hela tiden. Ville inte riskera att det skulle hända där. Så jag, mamma och pappa gick en promenad vid hamnen i Göteborg. Sedan åkte vi till Linné gatan och gick och satte oss på ett mysigt café och fikade. Gick en sväng på Avenyn och sedan åkte vi och hämtade Casper på Vallhalla och åkte hem.

Idag vet jag inte riktigt hur jag mår. Känner mig tom och livlös men jag tror jag börjar fatta vad som har hänt och accepterar läget.
Men idag ska jag träffa Emelina en stund på stan, ta en fika och snacka lite och sådär. Ska bli mysigt.
Sen ikväll är det handbollsträning. Första träningen nu sen i våras. Ska bli riktigt kul. Tror det kan få mig på andra tankar och göra mig lite glad. Både för att jag får träffa alla tjejer och för att jag gör något jag verkligen tycker är roligt.

Imon åker jag till Båstad med familjen och några kompisar till familjen.
Ska bo i den där jävla husvagnen igen! Åh seriöst hatar att bo i husvagn! Man kan inte sova, så fort någon rör sig skakar hela husvagnen. Nej usch camping livet är verkligen inget för mig!
Men vi ska iallafall åka över till Danmark över dagen och göra lite utflyckter och sådär. Kommer hem på söndag igen.

Vi hörs ikväll när jag har tränat.
Ha det bra!


HAHAH as gammal bild från när vi började 7an.
Men jag saknar mina tjejer :(
Naww vilken söt mobil jag hade (a)

Kommentarer
Postat av: Celine

Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar så kan du kika in på min blogg! ;)

2010-08-05 @ 10:50:03
URL: http://ceeeline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, minns så väl när alla 7d tjejerna gjorde såna hårband. Fina minnen, verkligen! Saknar er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0