Va sugen på att göra ett test!

VANLIGT
1.Vad heter du, och vilka är dina vanligaste smeknamn? - Frida. Alla kallar mig Frida förutom Sofia som kallar mig bimbo!
2. Vilken tid på dygnet föddes du? - 21.50
3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är de? - Casper och han är 10 år
4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans? - Asså bryr mig inte typ. Men vid 2000:- går gränsen!
5. Var bor du? - Hemsjö -.-
6. Har du alltid bott i samma kommun? -Nej
7. Gillar du att bo där du bor nu? - Nej!
8. När du är 45, var bor du då? - Vid havet!
9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? - nej
10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör? - nej
11. Har du någon gång provat droger? -
12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem? - Aldrig
13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är? - Hahah usch nä.
14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är? - Ja, när man har mens!
15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? - Rumpan.
16. Vilken är din favoritfärg? - Blå och rosa.
17. Vilken är din favoritårstid? - sommar
18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor? - 24 augusti
19. Varifrån kopierade du dessa frågor? - Rn blogg
20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt? - Ja, Mohombi – Bumpy Ride

RELATIONER
21. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Ebba tror jag? (a)
22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner? - absolut!
23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? - nej
24. Älskar du båda dina föräldrar? -ja
25. Hur länge har du känt din äldsta vän? - 15 år och 5 månader, Julia <3
26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? - nja.
27. Är du kär just nu? - nej, inte direkt. tycka om någon är en annan sak?
28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? - no
29. Vilken relation har du till dina klasskamrater/arbetskamrater? - haha de vet man aldrig!
30. Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? - nej

MOBILEN
31. Vad har du för mobiloperatör? - telenor
32. För hur mycket ringer du i månaden? - 500-2000:- har det legat på.
33. Hur många sms skickar du i månaden? - blir väl runt 5000?
34. Vem pratar du oftast i telefon med? - vet inte, pratar med många olika.
35. Vad står det i ditt senast inkomna sms? - Har du slutat eller? :)
36. Vilka kontakter har du som börjar på S? - Saga, Sanna, Sebastian, Sebastian, Signe, Simon, Stocken, Sune.
37. Har du haft en 3310? - vad är de? xd
38. Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen? - har faktiskt ingen koll alls på de!
39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer? - haha nej kan bara mammas nummer, williams och mitt hem nummer, sen kan jag väl linneas hem nummer också xd
40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil? - nesh

PERSONER
41. Vem vill du se som julvärd julen 2009?
- what?
42. Vem är den bästa läraren du någonsin haft? - Anna. På hemsjö
43. Vilka är dina förebilder? - Mormor
44. Är det synd om Kikki Danielsson? - det är synd om linnea johansson
45. Är det synd om Lars Danielsson? - fortfarande synd om linnea :) 
46. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? - hahah varför skulle jag kunna?
47. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? - hahaha verkligen inte!

EGENDOMLIGA SAKER
48. Har du en speciell relation till A/K-brunnar? - ja :')
49. Känner du att du ibland har tvångstankar? - ofta!
50. Har du saker du måste göra innan du kan sova? - ja
51. Har du en speciell relation till talet "747"? - va är de?
52. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då? - nej, inte frivilligt.
53. Är du hypokondriker? - hahaha lite kanske (a)
54. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra? - jao
55. Har någon sagt att du är konstig? - aou
57. Försöker du vara annorlunda? - jag är mig själv. om de är annorlunda eller inte får väl folk bedömma själva.
58. Klär du dig medvetet annorlunda? - de är väl rätt onödigt?


trött efter en dag i skolan :( dagen har varit väldigt upp och ner. inget jag vill prata om så. ena stunden har ögonen blivit helt rödsprängda och jag har brytit ihop och bölat som en tönt, andra stunden har jag varit hyper och skrattat och varit överdriven. Hatar mitt humör.

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack för det där då.

jämnförelse med kokko danielsson -.-

2010-08-25 @ 17:29:54
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0