Vaken tidigt! :D

Godmorgon!
Yes jag lyckades gå upp innan 10. Kom faktiskt upp vid 9, stolt (a'
Casper väckte mig så åt vi frukost med mamma och pappa. Mamma hade bakat scones, det va gott!
Ska snart göra lite peeling i ansiktet och sedan sätta upp håret och klä på mig. Blir no make idag eftersom jag ska åka och sola.

Btw så hittade jag ett ärr på min högra hand höromdagen, ser ut som en halv måne typ, ett bitmärke eller något. Och jag kan verkligen inte komma på vad som har hänt! Har jag bitit mig själv i sömnen liksom? Åh hatar när jag inte vet något :( Hahaha alltså hatar jag ganska ofta då så dum som jag är. Nä nu ska jag inte sitta och dissa mig själv, vilken tönt. Där kom dissen igen.

Haha aja ha en bra dag!
Kramar :)


Får bli en bild på några från klassen, för att skolan börjar imon.
För helvete va blek jag va innan lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0