Vilken jävla väckning ? ;o

Hej allihopa :)
Vaknade för en timma sedan av att min lillebror hoppade på mig och slog mig allt vad han hade och skrek och höll på. Fick ont ju :( Allt det där för att jag drack upp hans coca cola inatt. Haha so what? Jag va sugen. Hela familjen vet mycket väl att det är väldigt riskabelt att ställa en cola inom räckhåll för mig. Då får man ju räkna med att den är borta efter en liten stund? :o
Aja. Jag ska nog inte till Mathilda idag. Mammas bil är ju trasig och bussen går inte förän kvart över tre. Och jag börjar träna i Alingsås klockan 5 så jag känner att det är inte så stor idé att träffas i typ 45 minuter. Tråkigt men sant :( Får bli en annan dag!
Nu ska jag titta på några avsnitt utav Paradise hotel Danmark och sedan ska jag duscha. Ser inte klok ut i håret!

Ha en bra dag så hörs vi senare!


Vill ha lite sommar igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0